Australia and New Zealand Crysis Forum
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Whats your sport?

Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
madman587587



Posts : 2
Join date : 2009-05-18
Age : 26
Location : Geelong, Victoria, Australia

PostSubject: Whats your sport?   Mon May 18, 2009 2:59 am

Just interested to see what/if anyone here plays any sport.

Myself: I sail, ah yes you may say of thats a poofter sport but
no it isn't, its an extreeem sport and alot of fun, youtube it.
Back to top Go down
View user profile http://tagaus.forumotion.com
Mr. Awesomeness



Posts : 10
Join date : 2009-05-17

PostSubject: Re: Whats your sport?   Mon May 18, 2009 3:08 am

Well i paly soccer/futsul and im almsot black belt in tae kwon do Razz
Back to top Go down
View user profile
Diceiry

avatar

Posts : 22
Join date : 2009-05-15
Age : 28
Location : Australia

PostSubject: Re: Whats your sport?   Mon May 18, 2009 5:48 am

i'll still kick ur ass Smile

i did alot of sports so if u guys really want to know i'll tell u.
Back to top Go down
View user profile
zygurt

avatar

Posts : 24
Join date : 2009-05-17
Age : 29
Location : Brissy

PostSubject: Re: Whats your sport?   Mon May 18, 2009 7:01 am

My main sport while I was in school was field hockey, but it costs too much down in Brissy. Might get back to it once I'm finished uni.

People also used to ask me what cricket club I played for and they wouldn't believe me when I said that I had never played for a club lol. Although I must say that I used to play 'cricket' in the kitchen when I was about 2 or 3.
Back to top Go down
View user profile http://www.icompositions.com/artists/zygurt
AussieFTW

avatar

Posts : 200
Join date : 2009-05-18
Age : 109
Location : Perth

PostSubject: Re: Whats your sport?   Mon May 18, 2009 8:19 am

Table Tennis
Back to top Go down
View user profile http://clanftw.forumotion.net/
Carts-



Posts : 64
Join date : 2009-05-17

PostSubject: Re: Whats your sport?   Mon May 18, 2009 9:39 am

badminton
Back to top Go down
View user profile
AussieFTW

avatar

Posts : 200
Join date : 2009-05-18
Age : 109
Location : Perth

PostSubject: Re: Whats your sport?   Mon May 18, 2009 9:40 am

Handball aint bad either
Back to top Go down
View user profile http://clanftw.forumotion.net/
Carts-



Posts : 64
Join date : 2009-05-17

PostSubject: Re: Whats your sport?   Mon May 18, 2009 9:40 am

oh yeah. I like playing netball too
Back to top Go down
View user profile
AussieFTW

avatar

Posts : 200
Join date : 2009-05-18
Age : 109
Location : Perth

PostSubject: Re: Whats your sport?   Mon May 18, 2009 9:41 am

Carts- wrote:
oh yeah. I like playing netball too

thats an awesome game, and like people say, who says its a non contact sport. I remember playing it in sport, i see more ppl get hurt in that they football
Back to top Go down
View user profile http://clanftw.forumotion.net/
zygurt

avatar

Posts : 24
Join date : 2009-05-17
Age : 29
Location : Brissy

PostSubject: Re: Whats your sport?   Mon May 18, 2009 12:16 pm

Carts- wrote:
oh yeah. I like playing netball too

In primary school we had this compeition where we would play a different sport each week. Me and a few friends played against the actual netball team and we won. It was awesome.

@Aussie Basketball is like that as well. I want to play handball but I tore cartilage in my knee at the start of the year so I can't play sport yet but I'm getting there Smile I'm assuming you mean European Handball.
Back to top Go down
View user profile http://www.icompositions.com/artists/zygurt
AussieFTW

avatar

Posts : 200
Join date : 2009-05-18
Age : 109
Location : Perth

PostSubject: Re: Whats your sport?   Mon May 18, 2009 12:51 pm

zygurt wrote:
Carts- wrote:
oh yeah. I like playing netball too

In primary school we had this compeition where we would play a different sport each week. Me and a few friends played against the actual netball team and we won. It was awesome.

@Aussie Basketball is like that as well. I want to play handball but I tore cartilage in my knee at the start of the year so I can't play sport yet but I'm getting there Smile I'm assuming you mean European Handball.

No i mean handball as in 4 square at school
Back to top Go down
View user profile http://clanftw.forumotion.net/
zygurt

avatar

Posts : 24
Join date : 2009-05-17
Age : 29
Location : Brissy

PostSubject: Re: Whats your sport?   Mon May 18, 2009 1:05 pm

That's fun as well. We managed to kill a couple of plants with people running and falling into them and breaking the bush off at the ground. Really really funny though.
Back to top Go down
View user profile http://www.icompositions.com/artists/zygurt
AussieFTW

avatar

Posts : 200
Join date : 2009-05-18
Age : 109
Location : Perth

PostSubject: Re: Whats your sport?   Mon May 18, 2009 1:07 pm

zygurt wrote:
That's fun as well. We managed to kill a couple of plants with people running and falling into them and breaking the bush off at the ground. Really really funny though.

lol we also used to play dodge chasie around the school, getting like tennis balls and chasing ppl around and ditching them. broke a few windows
Back to top Go down
View user profile http://clanftw.forumotion.net/
zygurt

avatar

Posts : 24
Join date : 2009-05-17
Age : 29
Location : Brissy

PostSubject: Re: Whats your sport?   Mon May 18, 2009 1:17 pm

Bark fights were the best ones. We had this bark in the gardens that when you got the right piece and threw it the right way it went really far. I threw a piece almost 70m. The fights would be over 15-20m and we were within earshot of the teachers office thing. Yet we only got caught 1 or twice. We were all obviously really bad shots because no one ever really got hurt. I mean we got hit but meh.

Mushroom fights were also really fun. You'd wait for the mushrooms to go mushy and rotten inside and then throw them at each other.
Back to top Go down
View user profile http://www.icompositions.com/artists/zygurt
Muay Thai

avatar

Posts : 8
Join date : 2009-05-18
Age : 26

PostSubject: Re: Whats your sport?   Mon May 18, 2009 5:58 pm

Mr. Awesomeness wrote:
Well i paly soccer/futsul and im almsot black belt in tae kwon do Razz
Razz

Well I'm Almost a green Belt in Muay Thai,

https://www.youtube.com/watch?v=VbrYiy3Xe_A
yeah, thats right Razz
Back to top Go down
View user profile
Mr. Awesomeness



Posts : 10
Join date : 2009-05-17

PostSubject: Re: Whats your sport?   Tue May 19, 2009 12:37 am

Muay Thai wrote:
Mr. Awesomeness wrote:
Well i paly soccer/futsul and im almsot black belt in tae kwon do Razz
Razz

Well I'm Almost a green Belt in Muay Thai,

https://www.youtube.com/watch?v=VbrYiy3Xe_A
yeah, thats right Razz

https://www.youtube.com/watch?v=Qlyr3pRZwSE&NR=1
lol muay take tht. But most of the tkd fighters on youtube r shit, msot of ym friend could probs do bttr
Back to top Go down
View user profile
Muay Thai

avatar

Posts : 8
Join date : 2009-05-18
Age : 26

PostSubject: Re: Whats your sport?   Tue May 19, 2009 5:43 am

Mr. Awesomeness wrote:
Muay Thai wrote:
Mr. Awesomeness wrote:
Well i paly soccer/futsul and im almsot black belt in tae kwon do Razz
Razz

Well I'm Almost a green Belt in Muay Thai,

https://www.youtube.com/watch?v=VbrYiy3Xe_A
yeah, thats right Razz

https://www.youtube.com/watch?v=Qlyr3pRZwSE&NR=1
lol muay take tht. But most of the tkd fighters on youtube r shit, msot of ym friend could probs do bttr
the thai fighter in that video is crap and the tkd guy in that video is probably the best tkd fighter i ever seen Razz
Back to top Go down
View user profile
AussieFTW

avatar

Posts : 200
Join date : 2009-05-18
Age : 109
Location : Perth

PostSubject: Re: Whats your sport?   Tue May 19, 2009 6:52 am

Muay Thai wrote:
Mr. Awesomeness wrote:
Well i paly soccer/futsul and im almsot black belt in tae kwon do Razz
Razz

Well I'm Almost a green Belt in Muay Thai,

https://www.youtube.com/watch?v=VbrYiy3Xe_A
yeah, thats right Razz

Well the TKD guy is just fucking hiding in the corner, he needs to show himself, and move towards the guy
Back to top Go down
View user profile http://clanftw.forumotion.net/
AussieFTW

avatar

Posts : 200
Join date : 2009-05-18
Age : 109
Location : Perth

PostSubject: Re: Whats your sport?   Tue May 19, 2009 6:54 am

Mr. Awesomeness wrote:

https://www.youtube.com/watch?v=Qlyr3pRZwSE&NR=1
lol muay take tht. But most of the tkd fighters on youtube r shit, msot of ym friend could probs do bttr

Yeh there only showing the TKD guys move, nothing about the Muay Thai guy, you need a video of 2 evenly matched people showing the fight from begining to end
Back to top Go down
View user profile http://clanftw.forumotion.net/
Muay Thai

avatar

Posts : 8
Join date : 2009-05-18
Age : 26

PostSubject: Re: Whats your sport?   Tue May 19, 2009 9:38 am

AussieFTW wrote:
Mr. Awesomeness wrote:

https://www.youtube.com/watch?v=Qlyr3pRZwSE&NR=1
lol muay take tht. But most of the tkd fighters on youtube r shit, msot of ym friend could probs do bttr

Yeh there only showing the TKD guys move, nothing about the Muay Thai guy, you need a video of 2 evenly matched people showing the fight from begining to end

lol, i truly believe it is stupid to compare Muay Thai to TKD, as you can see Muay thai is more agressive and allows for the use of knees arms elbows and legs, tkd only allowing legs and arms in some occasions. therefore there are more weapons for more situations, for example what can a tkd fighter do in a clinch ?
Back to top Go down
View user profile
Mr. Awesomeness



Posts : 10
Join date : 2009-05-17

PostSubject: Re: Whats your sport?   Tue May 19, 2009 12:01 pm

Muay Thai wrote:
AussieFTW wrote:
Mr. Awesomeness wrote:

https://www.youtube.com/watch?v=Qlyr3pRZwSE&NR=1
lol muay take tht. But most of the tkd fighters on youtube r shit, msot of ym friend could probs do bttr

Yeh there only showing the TKD guys move, nothing about the Muay Thai guy, you need a video of 2 evenly matched people showing the fight from begining to end

lol, i truly believe it is stupid to compare Muay Thai to TKD, as you can see Muay thai is more agressive and allows for the use of knees arms elbows and legs, tkd only allowing legs and arms in some occasions. therefore there are more weapons for more situations, for example what can a tkd fighter do in a clinch ?

Yes i agree it u muay tht mt is more agrssive but tkd is more about fast kicks and counter attacking
And in my tkd, we learn take downs, knife defence, sword defence, staff defence so we r ready wen we're in a clinch
Plus hve u seen the 540 kick?!? Maddest kick eva
Back to top Go down
View user profile
Muay Thai

avatar

Posts : 8
Join date : 2009-05-18
Age : 26

PostSubject: Re: Whats your sport?   Wed May 20, 2009 6:42 am

Mr. Awesomeness wrote:
Muay Thai wrote:
AussieFTW wrote:
Mr. Awesomeness wrote:

https://www.youtube.com/watch?v=Qlyr3pRZwSE&NR=1
lol muay take tht. But most of the tkd fighters on youtube r shit, msot of ym friend could probs do bttr

Yeh there only showing the TKD guys move, nothing about the Muay Thai guy, you need a video of 2 evenly matched people showing the fight from begining to end

lol, i truly believe it is stupid to compare Muay Thai to TKD, as you can see Muay thai is more agressive and allows for the use of knees arms elbows and legs, tkd only allowing legs and arms in some occasions. therefore there are more weapons for more situations, for example what can a tkd fighter do in a clinch ?

Yes i agree it u muay tht mt is more agrssive but tkd is more about fast kicks and counter attacking
And in my tkd, we learn take downs, knife defence, sword defence, staff defence so we r ready wen we're in a clinch
Plus hve u seen the 540 kick?!? Maddest kick eva

I am talking about a pure Martial art, in tkd you dont learn knife and staff defences.
in tkd you can only use arms and legs
in muay thai its knees arms legs elbows meaning more attacks for different situations
to provide a bad analogy its like giving a guy 1 knife and giving the other guy 2 knives, most liekly the guy with 2 knives will win.

so if a thai fighter was restricted to only using arms and legs they usually fail, i think in the K-1 elbows and knee strikes are banned and kyokushin karate has won the last 5 years in a row.
Back to top Go down
View user profile
AussieFTW

avatar

Posts : 200
Join date : 2009-05-18
Age : 109
Location : Perth

PostSubject: Re: Whats your sport?   Wed May 20, 2009 7:21 am

Muay Thai wrote:
Mr. Awesomeness wrote:
Muay Thai wrote:
AussieFTW wrote:
Mr. Awesomeness wrote:

https://www.youtube.com/watch?v=Qlyr3pRZwSE&NR=1
lol muay take tht. But most of the tkd fighters on youtube r shit, msot of ym friend could probs do bttr

Yeh there only showing the TKD guys move, nothing about the Muay Thai guy, you need a video of 2 evenly matched people showing the fight from begining to end

lol, i truly believe it is stupid to compare Muay Thai to TKD, as you can see Muay thai is more agressive and allows for the use of knees arms elbows and legs, tkd only allowing legs and arms in some occasions. therefore there are more weapons for more situations, for example what can a tkd fighter do in a clinch ?

Yes i agree it u muay tht mt is more agrssive but tkd is more about fast kicks and counter attacking
And in my tkd, we learn take downs, knife defence, sword defence, staff defence so we r ready wen we're in a clinch
Plus hve u seen the 540 kick?!? Maddest kick eva

I am talking about a pure Martial art, in tkd you dont learn knife and staff defences.
in tkd you can only use arms and legs
in muay thai its knees arms legs elbows meaning more attacks for different situations
to provide a bad analogy its like giving a guy 1 knife and giving the other guy 2 knives, most liekly the guy with 2 knives will win.

so if a thai fighter was restricted to only using arms and legs they usually fail, i think in the K-1 elbows and knee strikes are banned and kyokushin karate has won the last 5 years in a row.

Agreed
Back to top Go down
View user profile http://clanftw.forumotion.net/
et_fone_home



Posts : 23
Join date : 2009-05-16
Location : Melbourne, Victoria, Aus

PostSubject: Re: Whats your sport?   Wed May 20, 2009 12:39 pm

Badminton, AND I WILL CHALLENGE ANYONE who is IN MELBOURNE!!! I GOT AZN IN MY BLOOD! FTW
Back to top Go down
View user profile http://etfnehme.deviantart.com
AussieFTW

avatar

Posts : 200
Join date : 2009-05-18
Age : 109
Location : Perth

PostSubject: Re: Whats your sport?   Wed May 20, 2009 12:41 pm

et_fone_home wrote:
Badminton, AND I WILL CHALLENGE ANYONE who is IN MELBOURNE!!! I GOT AZN IN MY BLOOD! FTW

HAHA SMALLDICK FTW Razz
Back to top Go down
View user profile http://clanftw.forumotion.net/
Sponsored content




PostSubject: Re: Whats your sport?   

Back to top Go down
 
Whats your sport?
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
CrysisANZ :: General :: Sport-
Jump to: